144, 145 a 379 navrženi na vyřazení
Trolejbus Škoda 14Tr17/6M číslo 379 je odstaven od října 2013 kvůli poškozené zadní nápravě, a vypadá to, že to je jeho úplný konec jeho působení v Pardubicích, jelikož již byl navržen na vyřazení. Stejně jako 379 byly navrženy na vyřazení také autobusy typu Karosa B931 čísel 144 a 145, které dosud sloužily už pouze jako záloha. Ty ale jsou i nadále provozuschopné, a tak je DP nechal navrhnout na prodej, popřípadě půjdou také do šrotu.
V letošním roce dorazí poslední várka 4 kusů Škoda 26Tr Solaris, které by měly dostat ev. čísla 329 – 332. Zároveň by se v tom případě měly odstavit také některé starší trolejbusy (dle mého názoru to budou spolu s 379 také zřejmě 375, 376 a ještě jeden trolejbus z poslední dodané série trolejbusů typu Škoda 14Tr).
Roku 2014 se tedy dožilo v Pardubicích celkem 19 trolejbusů typu Škoda 14Tr:
- 8 trolejbusů po GO v Plzni (340-343, 345-348)
- 10 trolejbusů typu „M“ (375-384) – 379 navržen na vyřazení, 378 jako pracovní vůz – provozních tedy 8 ks
- 1 historický trolejbus (311)
Provozních trolejbusů typu 14Tr je již „pouze“ 17.